en samanfatining av vår vecka

i måndags va vi på förskolan kl 10 oo
då jag och amanda skulle gå till min mamma på jobbet kl
13 oo vi föde med hem till henne robban va hemma och sov
medan vi va borta

tidsdag va vi på förskolan kl 13 oo och efter tog vi en ficka med klara och hennes mamma
på kulturmagasinet
klasa är en söt tjej som är 6 månader och amanda tycker väldigt mycket om att vara med henne på
förkoan
sedan så gick vi och handlade mat till amandas pappa som va hemma och sov då han jobbat natten

i går onsdag va jag och amanda hos min mormor hella dagen
vi åkte kl 10 oo
och kom inte hem fören kl va nestan 17 oo
då vi både gick dit och hem
nu låter det som om jag och amanda har gåt hur långt som hälst men inte det va bara till kubben
men för mina ben va det långt att gå
heregud jag brukar inte gå
men det va skönt å finn väder va det ochså


nu är det tordag vart tar dagarna vägen de bara flyter i väg
amanda villar med pappa jag siter med min lilla dator och lysnar på det hittils besta bandet jag vet takida
och den besta låten jag vet heter
tear it up
och burning inside

fan jag älskar det bandet
kommer aldrig glömma när jag och ac va på g festen å såg de med grabbarna
och att veta nu att i bland alla de där meniskorna som va i publiken skulle min man stå
han jag har letat efter men kanske inte ens vetat det
men han va där
fasten jag inte viste hans namn

men nu vet jag vet
robert matsson





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0