tisdag den 29 sep

i dag tisdag jag och amanda vaknade vid 8 oo
då kom robban hem och fick ut med nalle

jag och amanda gjorde oss i årdnig för dagen
i dag blir det till att gå på förskolan med amanda när hon har vaknat
just nu sover hon midag
sedan ska jag och amanda hansla lite till kalas dagarna i helgen
det blir ju både lördag och söndag
vet villka som kommer men har glömt vilken dag de kommer
ja visa kommer på lördag och andra på söndag
men det kommer bli så bra
robbans syster kommer från stokholm med paola
fförutom amanda så är hon min favorit tjej

ja just ja på lördag samt söndag
är amanda i tidningen
vi skickade in till både dagbladet ocg sundsvallan

kram på er



amanda och mamma
amanda är lite ny vaken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0