jag och robban 3 år i dag

för 3 årsedan i dag träffade jag robban för aldra fösta gånen
2006 09 26
träffade jag min prins i mitt liv

jag va med tjejkompis på en inne krog i sundsvakk och han va där
jag hade tidigare i veckan varit på stan med en annan tjej kompis då hon skulle möta upp sin kille gick jag med henne och med hennes kille va robban
jag kom i håg at jag tyckte att han va så nygg
viste inte allls vem han var hade aldig sätt han för
och om jag hade det hande jag kommit håg det

han stog med oss och pratade utanför en affär i stan
jag som som skulle ta upp min tendare för att röka
hade ingen väska med mig då jag för dagen hade bagy bycksor på mig och därför allt i mina fickor
jag drar farm något som jag tror är en tendare 
men inte det är en tanponj ooooo
så pimamt
va min första tacke
men men han är endå inte sigel och skulle han va det så vem säger att han vill ha mig
det här hende veckan innan vi träffades på krogen

så när jag ser robban på krogen va jag lite spend jag va ju nestan säker på att det skulle dyka upp en tjej när som hellst och presenter sig som hans ägodel
men det kom ingen tjej
vi stog vid toalererna och pratade
jag blev kär men ville inte byga upp någon förhoppningar
alla vet ju att i fyllan och villan kan man ju säga lite för mycket och man får ta det för va det är liksom
jag robban och han vän gick till baren och han bjöd på en dring
jaja dikn är att ta i samboka
fan va gräsligt men jag drak den efter att jag fot grabbarna att drika upp

sedan tig vi en cigg på verandan
och pratade lite till
andledningen till att jag kommer i håg allt så bra och trot allt va på krpgen är för att jag
inte ofta alls driker mig så pass att jag inte kommer i håg va jag gör heler va jag säger
jag va ut med en tjej som heter camila men jag troe jag helt glömde det när jag såg robban hihi
robban som hade festat med ett geng kill och tjej kompisar på E lit hotell hade hyrt en svit där för att hans vän fyllde 30
robert frågade mig om jag ville följa med han och jag tvekade jag ganska länge
men efter ett tag så gick jag med vi låg och pratade med varandra nestan hella natten jag kom i håg att 
min tjej kompis ringde för att fråga o jag va okej
och så lart jag va det

dagen efter åt hande robban glömt sin jaka på olles vi fick dit för att henta den sedan frågade jag om hn ville följa med och se en film hemma hos mig i haga
okej  blev svaret så vi såg en film sedan va robban på väg hem han ringde sin pappa som kom och hemtade han
då han inte kude köra riktigt en
han frågade om han fick ringa mig och om vi skulle göra något på kvällen
okej sa jag men då kanske nu ska ta mitt nr om du ska ringa asså
trodde nte han skulle ringa men det gjorde han och på kvällen kom han och såg på film
i 2 månader bode vi två i min illa 1a på 65 kvadrat i haga
tills vi tig steget att flyta i hopp


och jag ska vara ärlig det har inte varit lätt alla gånger vi har ochså haft våra svåra bakar att ta oss upp för
och gudarana ska veta att det har varit svårt
men jag och robban till sammans är starkare en någonsin nu 3 år efterår
jag vet med all säkerhet att robbert är manen jag kommer leva med

och i dag hr vi den underbaraste doter till sammans amanda
vem kunde ha tror det för 2 år sedan när allt va som jobbigast





jag och robban första gånge vi träffades
och nej det är en kind puss hihihi
jag går väll inte runt och kyssen vilt fremande men heller

jag älskar dig så mycket att det gör ont i bland
när jag ite är med dig saknar jag dig
jag är trygg med dig
och du med mig
det finns inget jag inte skulle göra för dig
jag älskar dig
nu och jag mot vår framtid full av nya minen och överaskningar tillsammans med vår familj
det kommer bli underbart
ser fram i mot ett långt och häligt liv med dig robert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0