billy 3 år

i dag vaknade jag ganska tidigt kl halv 8 robban och amanda sov
jag tror jag försökte somna om i alla fall 2 gånger men det gick inte alls så jag tog en duxh
tror jag stod där i alla fall 20 min det är inte ofta nu för tiden man tar så lång tid på sig
när jag kom utt hande min älskling gjort frukost
amanda hjälpte pappa

sedan va det bara att göra sig klar och åka i väg till barnens hus för att inhadla en pissent till billy
och efter som hon tycker om nalla så mycket så blev det hen hund som hon kunnde ia med sig med en rese bur
hon fick massor av paket av min mamma billys farmor fick hon en ponny heller i rättresakt 4 små söta
vi haldlade en pissent till juno billys lilla syster med hon är 1 och ett halvt och jag tycker det är en för liten ålder för att förstå det där med att ena får och inte den anndra ,
min brors fru maria hade bakat så goda tårtor en med blåbär och en äppel kakka med mreng
sååååå himmla gott


syskon kärlek



min mormor och sven va och så där
för inte så lenge sedan va min mormor och min mamma utomlans i en vecka
och när de va där nere så hade min mormor haldlat en så himmla fin pj till amanda ,,,
tack mormor

när jag va liten va jag hemmst mycket hos min mormor ja nestan varge helt
vi bodde då på södermalm och de gick plus bussar till min mormor på kubben
j faktiskt utanför vårt hus va bussholplatsen så min amma ringde mormor när jag åkte och så viste de på ett ungefår när jag av frame hos mormor ja för då fans det ju inte mobiler och ha de funits hade inte jag haft någon
för jag gick typ bara i 3a ju
men nu ska varenda unge ha en mobil och typ inte villken som hälst heller ,,,,, ååå suuukkkk

min mormor har alltid sedan jag kan minnas haft husvagne
ett tag stog de på bärja men sedan stog de på hemsön
de va typ bara dom som fick stå där fr de tjende heren som ägde ön
ååå va jag älskade att vara med min mormor och sven i husvagnen
vi  gick i skogen åven då jag inte tycker om att gå i skogen
vi spelade kort
min mormor hade alltid förtelt
och i det fick man inte ha skor hihihi
det va så finnt och mysigt
vi hade inte tv
men jag kan inte minnas att jag saknade den det fans så myckett annat att göra
jag är varkigen lyckligt lottad med en sån underbar mormor och sven

efter kalaset åkte vi till robbans föräldrar och åt gott robbans mamma hade jobbat
hela dagen så hon va trött
hon är ledig i morgon så jag hopps hon får en bra dag å kan kopla av
det är hon värd
amanda sover som en babbis hon är
i min å robbans sänge robban jobbar på en dator och jag siter å se någon B film
i morgon komer ac hem det kommer bli häligt då både jag och amanda saknar henne så


till veckan har vi mycket att gör jag och amanda

måndag och tisdag ska vi på öppna förskolan
onsdag ska jag och amanda gå till min mormor

jag och robbert firrar 3 år den 36de sep
så ska planera någe litet inför det
sedan ska vi sätta in amanda i tidningarna
och åka till a kassan med papper om förlångde fräldra peningen
ska ochså planer amandas kalas

nu ska jag göra min klar för sängen och sova för nu är jag ganska trött
puss kram



dagens bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0