2ra dagen på öppna förskolan kryddan

hej hej nu har vi kommit hem i från kryddan i dag va det bara barn i
amandas ålder på förskolan så i dag va det roligare för henne det va ungefär 6 barn
vi va där från att det börja tills de slutade på slutet så har vi samilng och då sjunger vi å det
tycker amanda är bäste efter år så gick vi å handla lite mat till fisen ochså gick vi en sväng och hälsade på
farmor på fanny ,
nu ligger pappa och amanda och sover
robban kom hem pricis när vi skulle gå så han har fot sova sina timmar och +
kryddan är ju bara öppet mån tis så det gäller att passa på
men nesta måndag ska vi ner i gen ,,, hon siner upp som en sol när hon får träffa andra barn mitt lilla hjärta

i morgon kommer min mamma och min mormor hem i från kreta
allså amandas mormor och gamel mormor
de har varit på simmester i en vecka tillsammans och haft det skönt min mormor har aldrig tidigare varit utomlans
men jag är ganska säker på att det här inte blir den sissta
för åker man med min mamma till man åka i gen

de kommer hem i morgon vid 10 ungefår är de inne på stasjonen och  då ska jag och amanda vara där och hälsa de vällkommna hem

i dag ska vi till amandas farmor och farfar en sväng lite senarre för nu ligger amanda och sover
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0