TRUE BLOOD OCH VÅRAN SKARSGÅRD

så va det sakt jag älskar tvsergen TRUE BLOOD
SÅ GRYMT BRA
jag har sätt hella 1ans sesonng och är inne på 2a nu

och i går fick de priser i en gala i LA
FÖR BÄSTA KVINLIGA HUVUDROLL
BÄSTA MANLIGA HUVUNDROLL

OCH INGEN KAN VÄL HA MISSA VÅRAN SVENSKA SKÅDIS ALEXANDER SKARSKÅRD
HAN FICK MINASN OCHSÅ ETT PRIS
SOM FÖRÖVRIKGT SPELAR EN SVENSK VAMPYR VIKING
det är ganska roligt att höra de svenska små komentarerna som inte alls är så snälla alla gånger

FÖR ER SOM INTE HA SÄR DET SÅ HANDLAR DET OM VAMPYRER
och då tencker ni nu som jag gjorde innan jag såg första avsnitet
fan va overligt
men nej det är inte det
utan att säga för mycket
så har de bakat i hopp hella sergen med en liten små stad en massa snälla meniskor
och dryken true blood som vampyrena kan drika i stället för att suga blod i får menskliga
men som med allt finns de dom vampyrer som inte nöjer sig med de utan ochså döddar
det finns en tjej sooki som jobbar i bar hon har en spesjel gåva och kan lära ens tanckar
alla utom vampyrers
en dag kommer en man in i baren och vil ha en true blood att dricka
då hon försöker läsa hans tanckar och de inte går
blir hon bara mer nyficken
på honnom


den är så himmlaa bra gjord

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article5977765.ab

ROLIGT
SOM F,,,NNN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0