tisdag mprgon och ganska trött

hej hej alla glada
i dag är jag och amanda uppe med tuppen kens det som
jag är ganska trött men amanda somnade för andra kvällen i rad
kl 18 3o i går kväll
jag tycker det är helt underbart att hon sover så tidigt
och vaknar så bra tid
men i går så såg jag film gamska sent, men jag får typ skylla mig själv
filmen va bra i alla fall
robban ligger och sover han kom hem kl 4 3o i morse
me amanda vill in till han hella tiden och öppnar dörrarna till sov rummet
nu när hon har lärt sig gå så är det bara det ho gör nu för tiden ,,

i dag skulle vi i gentligen til förskolan men vi åker till farmor ochfarfar i stälet på dagen får pappa komma dig om han vill lite senare

kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0