tack alla

vill tacka alla som gå in på min blogg och tar sig tid att läda den ,
även om det är svårt att tyda det jag skriver i bland "skrat"

jag har haft ganska många nya läsare och det är så roligt
att det händer
för de va inget jag hade räknat med när jag började skriva
för snart ett år sedan va det för att alla de man inte kanske träffar så ofta skulle kunna vara
med oss å läsa om framför allt amandas framfart i livet
mät och väg ochså vidare
och så att fastrarna i stokholm skulle kunna se lite blider
pluss alla ni andra så klart

nu har jag "stamisar" på min blogg
ååå det är såå roligt
tack
holjta till om jag
rärkar skriva något som för er värka vara hellt gallet
när det gäler stavingen
det kan vara lite svårt i bland när man är graft dyselexi
inte det lätaste ordet att stava heller hihihi
kom hjärna med förslag va ni tycker att jag sks skriver  om de är något ni vill jag ska skriva mer heller minder om

kram kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumms.Jag är stamis,även om jag är dålig på att komentera så är jag ofta inne o läser=)



Jag har två nya avsnitt av du vet vad,ska jag skicka??

2009-10-22 @ 21:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0