ögoninfektjon

ja så va man där i gen
att man aldrig ska lära sig av sinna tidager svårigheter
nä adå inte jag i alla fall

och u sitter man här med ett svulet öga oxh kan knapt se
får ha solglasögon på mig inne då jag har bivit jus skyg,
det började med att jag trodde jag hade något under innse min
och när jag tog bortt den för att göra rent i ögat och i linnsen blev det bara värre
i går när robban skulle åka på jobbet va det inte roligt alls
det gjorde så onte amanda och jg fick å la oss kl 20 oo och sov till morgon
det va skönt att vara utvilad men då kom nesta problem
fan jag kunde inte öppna ena ögat de sat fast
jag fick panik och börjde nestan gråta
robban min älskade sambo tog med sig amanda upp så fick jag ligga kvar
men jag va inte trött jag kunnde bara inte öppna ögat mitt för det
gjorde så förbanat onte
jag rinde till vårdecentralen och pratade med en hjätte söt tjej
som krev ut en salva som jag ska smörja i ögat 3 gånger pär dag
och blir det inye bätre så skulle jag komma upp
men hon va värkulgen söt
gon hörde att jag inte alls gade lust att gå någostans med mitt öga i dag så svullet som de är
och tog och skrev utt ett sånt där E RESÄPPT till mig
dardar va här en sväng med nalle och fick ut med amanda för att ta en prominade tidigare i dag
då va de på apoteket men mitt E RESÄPT va inte klart så jag skulle återkomma senare under dagen
nu sover robban och amanda robban här sovit i några timmar nu och amanda här väl sovit i snart 1 och 1 halv
jag ska gå upp och göra linch
för när man har barn så måste allt flyta på fasten man inte ser va man gör typ
nä men gud det är fan inte roligt alls

kram kram från en tjej med solisar inne cooolllttt vaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0