min lilla älskling

hej hej på er i dag har jag ochh amanda samt amandas farmor varit på bvc
för just som ja hade bloggat klart i går och sat och tenckte för mig själv att näääjag vill inget gå dit själv
när amanda ska få 2 st sprutor
så jag ringde min kära svärmor och hon stälde hjärna upp
och om jag är tacksam ojjjjj ja
för som skt jag tycker det är så jobbit när de ska sticka hene med 2 st sprutor med långa nålar men det gick faktisk bra
lite svårare va det att hitta ditt då bvc i centrum hade flytat då det är så många vård centraler som har stängt och de behörer störe lokaler
för att ta i mot nya pasigenter
så nu ligger de på
som mödravården vångin 3 samma
våning bödravården

tancken i dag va ju att vi skullé på öppna förskolan kryddan i dag men det blev inte så då amanda blev dåligt av sprutorna

i stälet va vi hemma och tog det lungt

när jag amanda och farmor va på väg hem somnade amanda och vi tog då tillfelle att gå och kolla
på tygg
min svärmor och jg hittade både garddintyg och stång (menter vara )
någe annat går det inte att ha då vi har sååååååååååååå
högt i tak
men f,,,nnn va snyggt det kommer bli
pratade med henne aldeles nyss de va redan klara hon hade sytt de i dag på eftermidagen
tack så hemst mycket

i kväll har amanda inte måt bra alls hon ligger och yrrar när hon sover, och när hon är vaken gråter hon
ja de förstår när hon nu har fott alvedon är de mycket bättre då varavar hon från skrat till gråt på bara en sikunde heller två
hon hade feber förut inte mycket men den va där 37 6 va den på för en timme sedan och hellt oförendrad nu
kl 22 51

jag vet inte vad det betyder men jag är glad så lenge den inte stigger
i dag har hon fott allvedon fyltande 2 gånger med 3 tinnar i mellan
får se men jag tror inte hon får något mer i kväll
får köra min mammas gamla knepp som hon körde på mig när jag va liten och sjuk
drika mycket och sova under en sval tun  fillt

i kväll har ac varit här en stund på kvällen det vet jag att amanda öppskatade 
de två har ett specjelt band
nästan som syskon det är bara så att ac och amanda har funnit de där extra för varandra
hihihi ja är glad för det
ja ochså farfar farmor så klart

men det är roligt att se en tjej i 15 års ålder som ac är, ta sånt stort ansvar för amanda
när de är med varandra
hon kan göra velingt ,hon leker, hon nattar
hon är hemst hjärna barnvakt
det är inget många som gör de friviligt hihihi

nä nu ligger lillan bredvid och drömmer å yrrar jag ska ta och krama på henne
hoppas det blir en lungt natt
kram kram på er

go natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0