lördag

hej hej nu siter man i fotöljen och har myst ner sig riktigt ordentligt
amnda ligger och ska sova med pappa
pappa ville natta då han missar det på vardagarna

i dag har vi inte gjort som mycket
städat varit hemma handlat mat ja ni vet det där som man måste göra 
inge utsvävmnigar alls det tycker jag är så skönt
då jag inte har måt så bra i dag vaknade med en grym halsbrena
och NEJ jag är inte med barn
antagligen bara ont i halsen pgv förkyling heller något
amanda sov inte alls bra i natt nä hon låg och ylade och pepp
hon holler nog på att bli dålig hon med
det vill jag inte hon är så liten å tanig det kommer inte finnas mycket att taav

nu har jag tent ljus dukat upp med kex och ostar
oliver gröna godis cipps
och italenska korvar
jag och mitt hjärta ska myssa och se ett par mya filmer

det blir INTE vin till
med därimot ÄRETS FÖRSTA JULMÖSST 
varken jag heller robbet vill ha vin
vi har det hemma med nää det kan vi spara till nesta gång
hehe

pussen på bussen
ha nu en underbar lördag alle sammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0