lite små ireterad

när man  bloggar tycker jag at man ska vara älig i de man skriver
och om man inte ska vara det så skriv ite alls
man behöver ite beräta allt i sin blogg
men det msn skriver om ska vara sant

man är ju runt och kommlar på bloggar och jag kan tycka att man ska se perssonen framför sig
när man läser bloggen
kan man inte det så tror jag inte på bloggen

och ett tips till dig som nys börjat bloggga
va ärligt rak med va du/ ni skriver fan ingen är intereserad att höra för mycket om den lyckliga vardagen
di/ ni uttger er för att ha

å va skönt att skriva av sig jag och amanda har mys vaknat skönt med en sov sovmorgon
nu ska jag snart börja med lunchen sedan vet jag inte alls va vi ska göra får se om robban har några planer annars man kanske tar en prominad runt sidsjun

kram kram

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej Gumman! Det kan jag hålla med dig om. Man behöver inte måla upp en felaktig bild av sitt liv. Men man behöver ju inte hänga ut sig för mycket heller, tycker, om jag ska vara helt ärlig, att både din och min blogg ligger på en hyfsat bra nivå. Lite om barnen, lite om kärleken, lite om dagen, lite om livet!!

Pussa lillskruttan från mig! Och ja, ni var lik varandra på korten! =)

2009-10-08 @ 11:06:54
URL: http://karleksbarnen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha ojojoj gummsan inte visste jag att du kunde ta i så där =P Närå bara skojja.

Ska vi försöka ta en bio till veckan då?Åtminstone en fika =) puss och kram

2009-10-08 @ 18:30:13
URL: http://jennyahl.blogg.se/
Postat av: Jenny

Bra d stumpan=) jag kan inte heller med fok som ska låtsas ha det så bra utåt,oxå vet man att det inte är så,då blir det bara pinsammt.Bättre att va ärlig=)

2009-10-08 @ 20:25:11
URL: http://jennyahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0