jag är så glad


i dag är jag nog lite gladare en vanlig vet inte varför
men jag tror det har med att jag holler på att få bort de sista kilona jag har kvar jiha
magen är platre nu ja ben och armar har jag ju inte haft nåre endå och de är jag glad för har bara hört hur vårt det är att tappa de kilona
rumppan min älskade jenefer lopez rumpa (intänt jag och eva hihihi)
den vill jag och ha kvar
brösten kan försvina har de redan gjort
men jag har ju aldrig haft någe att skryta med så va det bra med det


va gör ja då för att ha lyckas såååå bra

äligt talat så vet ja inte jag äter midag en gån om dagen
knapt lunch
frukost ja kaffe om e räknas

har jag slutat med cipps och popcorn
svar NEJ har dagar i veckan jag äter
tisdag och fredag
det vill säga till desperet H
OCH IDOL

men det finns altid gotta hemma
det kommer det altid göra
men det gäller att ha band på sig
att kunna stå i mot

men det är inte lätt det ska det inte vara heller
man ska svetas lite i alla fall i sinet

jag kan avslöja att det är bara 4 kilo kvar nu hihii
jag har ingen våg hemma den slengde jag när jag väntade amanda
va vel i en liten dimma där ett tag innan vi viste att hon va i magen min
ochsedan fick jag förme att den gick fel så då slände vi den
och det kommer int in en ny fören jag är säker på att alla killn är borta
så jag bruka"smyg" väga mig hemma hos min svärmor och svärfar
sist vi va där vägde jag mig och om jag blev glad
ja nu kommer jag inte väga 45 killo som när jag träffade robban för 3 år sedan
men om ja tappar de här kilona så va så säker efter nyår och till sommaren 2010
är det jag som har den hetaset kropen och den hetaset bikinin

ett tips sätt upp del mål
om man haar ett mål som ligger för långt bort
blir det inge roligt
för är man som mig och vill se resoltat fort så kan de bli svårt
men säg aldrig aldrig

kram på stan
pussen på bussen
go natt


robban och jag för alltid

kl är över 12 oo
det betyder att min barndomsvän angelika fyller år i dag gratiss på dig
syns snart kan vi ta en prominad med våra underarar små

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0