idol.nu

fan eddie är bra i kväll en av de två hittils bästa
ja och reza

ja hoppas på tove nu
ja tycker om tove ja
men det va inte det bästa hon har gjort
men hon har gjort så mycket bra kom i håg det

kom i jän nu rabih
ge det du har
fan va bra han är
han har den perfekta rösten för den här låten
han är säker i kväll

hoppas på erika nu
ja ja vet inte men så grymt smygga kläder har hon i kväll
skulle hjärna haa de hengande i garderoben
men hon va inte spesjäl i kväll
synd det ja tycker om henne

kalle va bara så himla dålig i kväll
förstår inte riktigt va han gör där
har vi värkligen tömt hella sverge på idoler så att det bara fans han att ta
till den sista platsen nääää
men det är konstigt han gör mig lika besviken varge gång
men vid det här laget ska ja vara van tycker ja

nu är det erik
det kan bli bra
han har vali en svår låt
tycker det är lie frötigt när han sjunger
nä de har va inte bra alls
jag hade hoppast på att han skulle göra det bra men te tycker inte ja han gjorde
tur att jurun inte holer med mig för ja tycker han är bra

rycker inte alls att camilla
va bra men det
kan ju bro på att ja tycker hon är helt fel utte
va det hjäler låt val
hon kan framstå som flamsig
tycker inte om det alls
hon kansje åker i kväll
och ärligt talat det skulle vara hellt okej
dansband i i idol nej tack

nicklas påminer mig om ett 80tals band
inte hellt okej
inte ens på 80talet kunde de bandet slå stort
så det kommer inte henda nu på 2000 talet heller



nu har alla sjungit vet att det är någon jag har glömt
att skriva om men

men i stor hella så är det reza och eddi
rabbhi som jag holler på
vill att tove går vidare
honhar varit min favorit från utagningen
men det är inte säkert hon kommer göra det i kväll

calle, camilla, tove ,sitter löst i kväll

om ja får bestäma så får det hjärna stå calle heller camilla
calle hör hemma som en trubadur på en typ daltons bar
och camilla på en finlands färja någonstans östersjön


mariett tappade kronnan
reza tog den och blev kvällens drottning
kvällens kung eddi
kvällens prinss rabhi


va tycker ni

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej ! Nu har4 jag kikat in på din blogg :)

Mvh/Carro

2009-10-16 @ 23:26:25
URL: http://ihuvudetpafrokenrickebo.blogg.se/
Postat av: Carro

Okey, ja jag har sett både ettan, tvåan och trean fyran :) Den sista håller jag med om att den inte var nåt bra :( Men håller tummarna för att femman och sexan ska vara lika bra som dom tre första ;)

Han är riktigt het, den där Joel Kinnaman är het.. :)

Ha det bra Mvh/Carro

2009-10-17 @ 20:31:41
URL: http://ihuvudetpafrokenrickebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0