i kväll kl 22 25

i födds min lilla älskling fast för ett år sedan så klart
i dag har vi haft  kalas
min mormor va här min mamma sven bosse oliwer unni kasandra min syster min lillla syster
ac hemke melivn sissi matias

tack alla för att ni kom på vår underbara dotters kalas
tack för alla finna prisenter
som amanda fick
de va så finna alle hoppa

nu ligger hon och sover och robban har åkt på jobbet
ja för det är inte bara amandas dag i dg det är ochså första natten
på robbans nya jobb i natt

första dagen
han kommer jobba från 20 oo

till 4 3o

på morgonen


lägger ut bilderna från kalaset lite senare

tack alla meniskor för att ni vill fira våran spicjäla dag med oss

kram
nu ska jag luta mi ner i soffan och bara slapna av det har jag inte gjort på hella hägen


kom i häg den magiska tiden

22 25


kram kram



tack alla för en helt underbar hälg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0