i dag ska amanda på ett års kontrål

ja då va det dax
amanda ska på läkarbesök i dag 10 45
å hon ska få en spruta åååå va leden hon kommer bli när de sticker henne med sprutan
ja vill inte gå men vi måste ju men jag tycker det är skit jobbigt
nu när hon förstår mer och så vill man ju inte att hon ska tycka att det är någon som gör henne illa
'om hon bara kunde förstå att det är för hennes eget bästa ochså
ååå men bet är ju lät för mig att säg
nä nu ska jag försöka vara den vuxna och ta detta med ro
det kommer göra ont ja
men det vet jag ju att det komer göra för henne
så då är det bara att trösta när det geller i stället

kram kam hoppas ni får en bera dag

Kommentarer
Postat av: janet

hej hej,



jag brukar va inne här via jennys blogg ok ika lite, men jag är ju bara så dålig att kommentera!!

du har en jättefin blöoggo du o robert har en fantastisk söt liten tjej!! hälsa dem från mig! kram

2009-10-13 @ 17:44:38
URL: http://fabulousjanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0