i dag börjar det

i dag ska jag och mamma gå på birsta citty
ska bli roligt att göra något med mamma
själv det va länge sedan

i går såg jag och ac på darty dansing
ååååååå den är så himmla bra
man blir ju bara så himla kär bra man ser den ju
hellt oförvärkligt att patrik inte finns längre

han va min första sjendis kärlek
just bara för darty dansing

i dag är det lite snorigt för amanda
men hon är ganska pigglin endå
tändder är va jag skulle tippa på
men man vet ju inte dett är ju många som är
förkyld i dessa tider

i kväll är det idol
om vi är hemma är det nog de vi ska se
sååå skönt med hälg

jag måste brätta
ac sov här i natt och i morse när
amanda skulle gå upp första hon gjorde va och gå till gestrumet/datarrumet
och kolla om hon va kvar
men ac hade redan gott till skolan
åååå
amanda älskar min syster dotter ann-caroline
och hon henne

när amanda är lika gamal som ac 15
så är ac lika gammal som mig 25
ich jag är gymt gamal hehehe
kolt vaaa!!!

hon kanske kommer och se idol med oss 
vi får hoppas

i dag blir det bara en massa myss hella dagen/kvällen
min stora älskling sover och min minsta lilla gosefis går om kring och dansar å snorar hehehe
hon är så himmla underbar och roligt

kram kram skriver mer sedan när jag kommer hem




Kommentarer
Postat av: Erica ~Zackarias 090814~

Tack så mycket :) Ja jag håller med dig! Jag läste att du har dyslexi, du är väldigt duktig på att skriva i alla fall måste jag säga :) Modigt att t o m ha en blogg :) Man ska se möjligheterna och inte begränsa sig bara för att man inte är som alla andra :)Sen tänkte jag, om du vill ha hjälp med stavningen så är det ju jättebra att skriva i word för där finns det ju ett stavningsprogram :) Ett litet tips bara, för man förstår ju vad du skriver i alla fall :)

2009-10-23 @ 13:15:48
URL: http://blendshes.blogg.se/
Postat av: a-c

åh, va gulligt :) min favvo!

2009-10-25 @ 20:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0