god morgon

god morgon på er alla
jo det gick bra i natt hon sov men vaknade i ongångar
inte fören det hender en själv,
tencker man hur lyckling man är och hur snäl amanda är och har varit enda sedan hon kom in i våra liv
då även i min mage,
nu är jag och amanda uppe robban sover då han har jobbat i natt
nu börjar jag vänja mig vid det
fast i går va det lite leskigt
men vi klarade det

jag tror att mam som mamma kommer få gå i genom små segrar hella tiden
det kan vara att få med sin våra baran till och från dagisutan gråt
gör ni det är det en liten seger

det kan ochså vara att få i våra barn mat
som i visa fall kan vara kanska krångligt i bland

ju fller segrer som småbarnrns föräldrara
gör i det stora hella att både barnet och du är tryggare i er själva
och då kmmer det ochså finnas en bra grund till att få en bra och sund relatjon till varandra

min och amandas seger i går va att hon skulle komma i ro
och få lite sömn

nu är hon pigg och har sovit ut
ja hon är som vanligt
dansar spinger om kring och skeler på nalle
hihi
hon är så underbar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0