god morgon tisdag

hej hej oj va jag va trött i dag när jag slog upp mina vakra bruna ögon
amanda va desto glader hennes store bror är ju här och de gå bara runt och skratar ått och med varandra
men efter en duch och en kopp gava blir man som folk i gen
i dag ska vi inte göra så himla mycket vi kanske går mer på stan alle sammans när robban har vaknat

har aldeles nyss pratat med sköterskan på bvc hon va så gullig
angonde amandas snuva
hon tycket det skulle räka en så lenge att handla hem närdroppar till amanda då hon inte har någon feber och
har ett bra almentilstånd
hon sa ochså att varför hon tar sig vid öronen kan vara för att när hon snorar så kan det slå lok i hennes öron
och de ger då ett obehag för henne och därför så drar hon sig i ögonen
sköterskan som jag talade med trodde inte att hon hade öroninfektjon heller någe

men att om det inte bliv bätre skulle jag återkomma
så i dag ska jag ta och gå ner på apoteket och handla hem
närdroppar
hon har ett bra almentilstånd å de är de man får går gå efter
när de är så pass små som amanda är nu för de kan ju inte säja till själv

återkommer senare kram ha en bra dag alle sammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0