god morgon på er onsdag

nu siter man och ser på nyhets morgon
amanda är klar för att möta nya äventyr
men själv är man inte alls okej har fruktasvärt ont i magen
första dagen på mensen
åååå de gör förbanat ont
men men det går snart över

nu har ac gott till skolan hon är så frutansvärt duktig den tjejen tycker jag
hon får bra betyg i alt hon gör

i dag kommer nalle hem
han har ju varit hos R svärföräldrar

i dag ska jag fäjrja häret på ac
när hon kommer från skolan vid 3 tiden sedan va det inte så himla mycket planer för dagen
får se vad som händer
i går man jag robban och amanda va på stan handlade jag ny tajts åå de va så sköna ett par grå och ett par svarta
det blir het klart mer av don tjajtsen
fast andra färger

nä nu måste jag ta en kaffe holler på att förvina av allt ont i magen och så himmla trötttttt
gooooooo morgonnnn

lite nya blider på amanda




Kommentarer
Postat av: Jenny

God morgon gumms=)

Ja du idag måste vi bestämma oss för om Moa ska vaccineras eller ej,jag tror vi skippar det,det är för mkt biverkningar och hon är ju frisk i övrigt så hon löper ingen speciell risk=)

2009-10-21 @ 09:18:00
URL: http://jennyahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0