god morgon onsdag

i dag onsdag har vi planer att åka til robbans föräldrar som i går åkte till stockholm
vi ska vara där i dag på dagen tror inte vi ska sova där då jag och amanda ska ta en tidig proninad i morfon till min mammas jobb, och robban ska ficksa med plajjan

men det ska bli skönt att åka ditt
men ochså lite konstigt
för amanda när inte farmor och farfar inte är hemma
men det kommer bli en lång proninad med nalle i dag när robban har vaknat åker vi
deräkt, jag ska ta med mig lite tvätt lilla sesssans klädder

i går va jag och oliwer på san och handlade baby kläder till katrins och patriks baby kille
oliwer valde allt själv  det blev så finnt

sedan såg han 2st pj till amanda med fladermöss på 
oliver tyckte apsolut att amanda skulle få de två
för det är ju snart helowin då kan hon gå å myssa omkring med de på sig
oliwer är få himmla gulligt
med sig lilla syster



kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0