vi som har det bra

hej hej hoppas ni har haft en skön morgon
i dag vaknade amanda före mig första gången det har hänt
på verkliten längge jag tjener mig lite bätre i dag i ögat men ite hellt ok en
i dag ska vi ha myss fredag med myss hella dagen men spicjelt på kvällen
jag och robban och amanda

jag tänkte på en sak i går sa det även till en vän jag pratade med i telen ( både jag och min vän är
lyckligt lottade med snälla barn och underbara karar )
villken tur vi har haft som har en sån uderbar liten tös som är så himla snäl hella tiden
hon har enda sedan hon kom varit så snäl och gråter inte ofta alltid glad och snäll
vårt försts år har varit helt underbart när jag hör andra mammor som har det svårare
med sina barn sjuka kolik mm
amanda har inte varit sjuk hon blev de inte ens när hennes första tand kom

(hur komde de säg att man kan säja att hur jobbit det kan vara när ens barn är heller va små
men att inte ha ett jobbit barn är minder okej att säja)

men sedan kom jag att täncka varför ska det ha med tur att göra
jag tror det inte är tur ,det är något man i stället säjer för att man inte vill skryta över hur snält
barn man har, för det är inte okoj att säj att man har ett snält barn på samma sätt som att man inte får säja
högt att jag som mamma är en  BRA MAMMA
VARFÖR ÄR DET SÅ ?
ÄR DET INTE KONSTIGT ?
MAN SKA INTE SKRYTA ?
MAN SKA INTE STICKA UT ?

FÖR MAN KAN JU INTE ALLTID VARA EN BRA MAMMA !!!
OCH HA SNÄLLA BARN !!!!!!!!!
HELLER

jag är i så fal unik för jag vet jag har en så himla snäl tjej på 1år
och en helt underbar sambo som jag älskar av allt
(men det betyder inte att vi alltid är överens
men det är livet runt om kring som gör heligheten
och som är lyckan för mig

till alla mammor som vet att ni är bra på att vara det säg det i alls fal 2 gånger om dagen till er själv

och till alla mammor med snälla barn va stollta över dom säg de till barnen flera gånger om dagen
kram kram 






Kommentarer
Postat av: Sussi

Oki, då ska jag se till att göra det!! Hihi!! (tala om för mig själv vilken bra mamma jag är) Hur underbar mina barn är får dom höra hela tiden!! Syns imorgon, då ska vi vara roliga mammor, utan roliga barn för en gång skull!! Hehe! Kram

2009-10-09 @ 17:31:45
URL: http://karleksbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0