go morgon i dag kommer tea och tina och hälsar på

hej hej idag kommer tina och tea och leker med oss
det kommer bli så roligt
tea är född en vecka före amanda
och nu kan båda tjejena gå
så det kommer bli roligt

amanda mår bättre hon springer omring här hella tiden och pratar
och dansar för fult
medan pappa ligger och sover

planen i dag är att ta det lungt
vi va borta hella dagen i går
de va väll roligt men i dag vill vi vara hemma

om två veckor är planen att jag amanda och roban ska åka till
stokholm .det är ingenting spikat då det är lett att planera om
i fall det skulle krävas en annan planering

jag pratade med min äkskade carro i går
ååååå f,,,nnn va jag saknar dig
men även att du och jag pratar mer än
vissa andra som bor i stan
hihihi
snart är det jul och då kommer tomten men inte bara han
utan min kära carro olsson från tomte land bunsta
hihihi

nu ska jag plocka fram lunchen som jag ska bjuda tjejerna på
pasta bejkon med grädde och mig hemliga krydda
så gott kmmer det bli kram kram o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0