fredags mysser

hej hej så va det fredag i gen skönt det

nu har vi handlat mat  till i morgon
komer bli så mysigt så i morgon är det mycket som ska göras
så det underlätar att göta lite av syslorna i dag

i dag hämtade robban bllen han ska sälja
han fick hjälp av mate och mellan ååå
melvin är så söt så han lekte och hade inte alls tid för fikat jag dukat fram hehehe
nu ligger amanda och sover hon somnade 19 3o det är då hon brukar sova
för natten
vi har handlat en pumpa som jag ska göra i årding till i morgon då vi kanske får på hälsning av gastar heksor och spöken
amanda ska nog vara ett litet spöke med fladermöss på i morgon
oliwer såg en pj som han tyckte hon skulle ha så det passar ju hjäte bra
med den, det gäller ju att använda sin fantasi och den har man ju aldrig haft mågon som hälst problen att använda
fatasin allså

i dag har jag och amanda baddat badkar hemma hos farmor och farfar
å va hon tyckte om det hur mysigt som hälst
vi badade så länge så småhänderna blev som russin
då tyckte jag att det va daks att kliva upp men seru det tickte inte madam
hon ville inte alls upp

"men inte vill vi att våran lilla sötnos skulle bli et russin"sa pappa och lyfte upp henne
och gav en pj sen va det inte långt till john blund

nä nu har jag inge mer att skriva om
kram kram myss pyss på fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0