fredag

hej hej
har hinte kunnst skriva på din blogg heller någon annan stans heller
för min lilla prinsesa lånade min dator i går och helt plötligt kunde inte jag använda mitt tanjentbord
för när jag skrev kom det bara siffror hihihi
hon är bra duktig min lilla prinsesa

i gor torsdag hade vi fremande tea och tina kom och häsa på oss
åååååå va det va roligt vi bjöd på mat och det tycker vi om tea å så det va ett bra betyg medan amanda tycke väll så där ,, hihihi sedan lekte de och hade så roligt
både jag och tina kunde liksom inte förstå varför vi inte hade gjort de innan
hehe
men det är å vara äfter  klok

tina knpte lite kort på tjejerna sj är man lite dålig på det
kamenan har man med sig alltid men man tar sig inte att kneppa kort
ganska dumt ,,,,,,

www.tnilsson.blogg.se

i dag fedag blir det myss hemma här robban jag och amanda ska bara mysa hella helgen skönt

just det ja snart kommer jag och min älskade eva sätta i gång en gräj tillsammans kan inte berätta mer nu men fa,,,,,,, det kommer bli så bra
vi två kommer få göra något vi älskar och vi kommer göra det tillsammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0