fredag s myssisar

nu är det idol jag amanda och robban mysser
amnda har din pj på sig då jag är grymt noga med att hon ska ha på sig den linnan hon sover
just bara för att när vi säter på oss den så vet hon att det är dax att varrva ner för kvällen jobba har dragit hem de 2 ny johan falk filmerna som vi ska se sedan när lillan har somnat

i dag har jag varit på stan med kos jag fick en tidig födelsedags prisent av henne en så himla snygg kläning
ovh det passar ju så bra då jag och robban ska på barn fri fest i morgon
den apsolut första gången jag och roban ska unna oss en kväll med vuxna utan lilan våran
det kommer gå bra
det vet jag och robban ska i alla fall sova hos robbans mamma och pappa jag vill vakna med lin lilla prinssesa
något annat skulle sjänas konstigt för oss

kos handlade een så djuisk snygg jaka
heller va tycker ni !?

cr 700 kr Från MH

NÄ NU SKA JAG FORTSÄTT SE IDOL
KRAM KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0