fredag kväll

hej hej
just nu ser jag och mitt hjärta på idol
lillan sover hon simnade i mitt knä
ååå va det är mysigt tycker jag

i dag har vi varit hemma hella dagen
i dag örsov vi oss
jag och amanda ja vi sov till kl halv 10
då kom farfaramanda och farfar busade som bara den
medan jag diskade sedan åt vi frukost lunch hihi

i kväll har vi bjudit kos och henke varit här och vi har djudit på mat
wokade nudlar med räkor och tonfisk med vitlök och min hemliga krydda hihihi
det va trevligt och mysigt amanda tycket om det mamma hade gjort å det är för mig ett ärligt pluss

just nu sjung mariette och jag kan tjeja att jag är lite less på hennes arm somflyger hella tiden i kväll va hon inte bra
hoppas edi är bätre nu
åter kommer med kommentar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0