fredag å så härligt

god morgon vi har jag anamda och ac vaknat vi har sovit gott alle hoppas robban sover fortfarande
i dag  blir det till att handla mat till i morgon göra godis och göra pummpan så där helowin fin som bara jag kan hihihi

vi ska åka till robbans mamma och pappa och vara där i hälgen de
är i stockholm
jag har ingen mobil så ni som vill få tag på mig kan ju alltid ringa robban
jobbigt när jag inte hittar den och har inte ladning på den heller
så man kan ju inte ringa den typ

i går blev det klart vad jag ska bjuda på i morgon
tar en resept från mig själv som ja vet holler
i alla läggen
grymt gott kommer det bli men godiset ska jag göra i dag
då det kan göras i förväg

sedan ska vi handla till graven
och åka ditt i morgon

kram kram ha en bra dag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0