fredag

hej hej
i dag har jag och min mamma varit på ikea
och hanldat lite granna
har småbörjat handa jul klappar både jag och mamma faktiskt
det käns så skönt att har börjat lite småt å slippa hysterin som medföljer vid julhandeln
men det blev inte bara jul klapar jag köpte ochså lite hem
matlåder 2 st till robban
samt en lapsärm till sovrummet
har varit på G lenge men det har inte varit på inköps listan fören i dag
det blev en spegel till amanda (ej i glas) samt en såååå fin plädd även den till amanda
(blider kommer på de)
amanda va med sin pappa medan jag å mamma va på ikea
vi va även på den ny leksaks afären och handlade de första julisarna
kan tuvär inte säga mer hihihi


här är amandas nya spegel ååå va hon gillar den

elefant pläden ,jag har vit den för den är så stor

och så här snyggt blev det med våran ny snygga lanppa
i vårt data rum


amanda har varit lite förkyd i dag snorig och har nästan alltid tummen i munnen
jag skulle tippa på att hon kommer få lite mer tänder när som hälst skulle
inte bli förvånad om de dyker upp i övre sjäken

i morgon ska jag och robban ha en myss dag
lengar ,,,,,,,,,,,,puss kram trevlig hälg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0