ensamen

ojjj vilken rubrik det blev i dag ,,
nä riktigt så är det ju inte
det är bara det att robban är på jobbet han har nyss åkt
och nalle är hos robbans föräldrar

amanda är ju hemma men hon ska snart sova
och då blir det ensamt hihihi

i dag har vi varit på kryddan gick dit klockan 10 oo
till 13 3o amanda älskar det
sedan när vi kom hem va det till att vecka robban

i morgon kommer först min store bror fedrick och hans ena botter juno
på lunch
sedan kommer ac hit vi ska ha tjej kväll i morgon jag ac och amanda
ja nalle kommer hem i morgon så han får ochså vara med hehe

nu ska jag myssa lite med mitt älskade hjärta som holler på att dansa runt omkring här
kram kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0