drakborgon

hej hej i dag har jag oliwer amanda robban varit på drakborgon 
det va så rolit fast amanda sov hella tiden vi va där
sedan åkte vi på medja market å jag handlade
Madelen gardos nya skiva SÅÅÅÅÅ HÄVLA BRA
ganska nörjd faktiskt =)

i morgon åker oliwer hem
mindre roligt det

jag oliwer ska öta mormor på stan i morgon halv fem
det är typ det enda som är planen för morgnondagen
vi går inte på kryddan dena vecka då amanda är snorig
jag personligen är ju lite orolig det blir man ju
men hon är pigg och så men
som mamma slutar man ju aldrig att oroasig
så är det ju från minsta lilla skrubbsår till förkylning
men det är ju så
jag ska i allafall ringa bwc  i morgon å få en tid
vill veta om det är förkylning heller bara tendder
som är på G 

i kväll har jag och oliwer varit hemma å mysst
set på film ätit cipps ja ni vet
riktigt mysig
hehe

kram kram god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0