den 17de oktober

det är ett magiskt datum för min sambo
för två årsedan gick han i genom den storsta av kriserna i sitt liv
(personligen) jag kunde bara sitta brevid han och observera
det han gick i genom hellt oföstånde av vad som hade varit
och vad som skulle komma

ett tag trodde jag inte han skulle komma tillbacka till oss
trodde att de som hade varit sulle va det enda vi fick ha tillsammans

han tog de besluet hellt själv
kommer aldrig glömma vad han sa när han kom ner på mitt jobb
för att berätta

kommer aldrig glöma hur ensammen jag tjende mig ender den perjoden
jag försöker glömma men det går inte
den enda som riktigt fans vid min sida va min mamma och bosse
och min älskade vänn carro

jag stötte bort alla de andra
jag ville vara själv om ja inte va med dom
kommer aldrig vara så naiv mera
vet nu att det finns altid risker

det är så svårt för mig att skriva om de som hände
för det ligger så nära fortfarande
de kommer alltid ligga nära

just i den stunden såg jag inte
vart vi som ett par skulle klara av att gå vidare
tillsammans hur det skulle bli
om han viste hur mycket jag älskar han
heller om han kommer i håg mig i huvud taget

ja man kan ju inte säga att vi hade det lätt som ett par första året vi va tillsammans
snarare tvärt om det va ett helvete
men ingenting under det förstå året kommer jag att ångra
nu i efter hand
för jag vet att de jag och robbert gick i genom gjorde vårt förholande
så mycket starkare en kanske andras förholande är i början
det är inte många som går i genom en sån kamp tillsammans
och klarar av det
det är inte många som överlever ett sånt helvete
men det gjorde vi

och jag ångrar ingenting för med de som vi gick i gemon tillsammans har vi nu 2 år senare ett underbart liv
vi verderar varandra på ett annat sätt vi tar hand om varandra på ett annat sätt
och jag är hellt övertygad om att vi älskar varandra på ett ljupare plan en kanske andra par som är inne på sitt
tredje år tillsammans

så du ser den 17 oktober är ett magist datum i vår familj
kommer aldrig glömma vill aldrig glömma

tack på att du finns älskar dig robbert matsson
pappa till mitt undrerbara barn amanda matsson 1 år 

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja den där I skuggan av Värmen den filmen har jag :)



japp det kommer en 5:a och en 6:a också ;) Dom heter De fredlösa och den andra heter Operation

Nekter Gal och dom kommer ut den 4 November så håll

utkik ;) Vilka fina barn du har föresten :)

Du och jag har ju gått i samma klass i matfors en tid kom du ihåg det ? ;)



Kram/Carro

2009-10-18 @ 12:59:39
URL: http://ihuvudetpafrokenrickebo.blogg.se/
Postat av: Sussi

Ååå, gumman. Vi fanns alla här, men ingen ville tränga sig på när du mådde så dåligt. Och jag tror att det var smart av dig att dela dina känslor med bara några få, det är så mycket lättare att börja ett "nytt" liv tillsammans om inte alla vet allt!

Det må ha varit Roberts val, men du var en mycket stor och betydelsefull del av det valet, glöm aldrig det! Kram på dig Gumselumsan!

2009-10-18 @ 13:41:13
URL: http://karleksbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0