julen har kommit till oss

46e7cff89af4eb5e6f301af604812531.png

Kolla varifrån!

 

 

vi började julen i går med det vi hade kom på oss att de va ju inte alls lika mycket som vi hade förestält oss att ha så det blev att åka till ikea hela familjen i dag och hanla lite jul saket hittde de här fina jul strömporrna och mycket mer fint , jag älskar våran kakel ungn nu på vinterna, på våran kakek ungn står tomtarna som robban fick i jul klaå under åren av linjegosds och den fina ljusstaken jag fick av min älskade mormor

i morgon ska vi paka tvätta har jag redan gjort robban vet inte vad han ska ha på sig på lördag men det är som vanligt han är ju sjukt snygg i allt han har på sig så inte gör det någor heller. i morgon blir min prins hela 9 år vart tar tiden vägen min älskling har blivit en stor kille nu ,så i morgon blir det kalas för prinssen

nu kom rbban med triss som vi ska skrapa önska mig lycka till

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0