deta av lite av de finna prisentarna jag fick när jag fylde år

120cfcf385b5f118b20f69120faebcbf.png

Kolla varifrån!

 

jag är du 25 år ,,, nu har jag tagit steget till vuxen

men jag själv har nog tyckt mig vara där ganska länge nu

hihihi =P

 

jag är hemst glad för alla finna prisenter jag fick och att alla som kom

 

i dag har jag handlat kläder för mina två prisent kort jag fick på gina

det blev två par bycksor och en snygg lilla tröja

jag och amanda va på kryddan i dag och jag ser på henne hur hon lyser av glädje när hon är med de andra barne, vi hade samling och år lunch på kruddan, sedan va det hemfärd för att sova lunch robban åkte och andlade medan jag gjorde lunch till oss 2 och matlåda till min älskade han värkligen älskar mina matlådor och jag värkligen älskar att göra den till han, min syster kiki med barnen va här i kväll med barnen line hade varit och ridit och de tjende jag av vill ja lova ,, jag fick astma och tjeningar i haldsen  men det gick över snapte men det är ju så om man ska vara alärgisk mott allt ,,,,för det är jag (fasten vi har hund just han går bra) de kom hit och barnen lekte med amanda jag kiki robban satt och pratade sedan kom barnen och fickade de med, jag följde det de en blit på vägen då de skulle i väg till inybandyträningen och min syster är tränaren, nu ligger amanda och sover jag har tagit en lång duch och nu väntar jag på desperet men jag har hittat en program på svt som heter sommarpratarna som ja tycker är riktigt intresant

kram kram

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0