stresig dag kan man lungt säga men inte minder roligt för de

ja i dag har det varit mycket
först åkte vi till robbans mamma och pappa då vi inte hade städat undan oss där och vi hade lite små gejor kvar där

sedan när de va klar så komm de hem från stokhlom vi åt där å så gott met va
men det blir ju alltid så gott när min svärmor är i farten =)
sedan va bardet av till ac vi skulle stor handla så då fick amanda vara hemma hos ac medan vi handlade
det gick så bra så
min syster hade gjort en så himla got äppel kaka utan så hemst mycket äppen , ja ni lär ju inte fata någontig
vi tencker hur F han man göra en äpel kaka utan äpplen men jag säger bara bet går
himmlesk god blev den å med grädde på toppen
tack jenny

sedan bara det i väg hem å robban han typ bara venda i dören för att sedan åka till jobbet
stakars min älskling

men jag har lovat han att i morgon ska vi vara hemma hela dagen robban och amanda ska kanske gå på förskolan tillsammans
jag har lite ärenden att göra jag själv
så det kan ju vara ett tillfelle att göra dem när de båda är borta

det är ju farsdag på söndag sedan
har jag en tidig julklapp att inhandla

nu siter jag i soffan och amanda leker lite granna innan det är dax för att sova
kram kram syns i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0