söndags kallas

tja nu är det kalas för mig då släkt och vänner på min sida tycker att de inte ha firat mig
alla kommer kl 14oo ska bli roligt ,,men jag tjener mig lite dålig har ont i halsen ingen matlust alla
men jag får apsolut inte blisjuk nu nä vi har aldeles för mycket denna vecka
men det vet ju varenda meniska att det är just som man har mycket att göra man blir sjuk
så ska försöka villja så mycket jag hinner dena vecka
men det kan ju bli svårt

på månndag ska jag och amanda på kryddan
hella dagen från 10 oo till 15 30
tisdagen ochså
sedan stänger de för gott
såååå snynd

sedan på onsdagen ska vi plocka fram lite jul här hemma
på torsdag ska jag och amanda på babby tiater
ska bli roligt

torsdagen ska vi handla mat och tvätta
och en prisent till oliver som fyller 9 år
ojjj vart tar tiden vägen

fredagaren ska vi sova hos farmor och farfar

för att sedan åker jag och robban till östersund på jul fest med hans jobb
kommer hem sent på söndagen

så mi ser jag har inga som hälst planer att ligga sjuk dena vecka
nä det får bli efter nyår
får se om mina planer holler 

kram kram snart kommer de
ååå va roligt de ska bli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0