söndagens kalas

tja nu ligger man i sängen å va skönt det är men jag saknar min älskling så mycket
vid den här tiden på söndagarna för då har han redan gjort nestan halva sitt arbets pass
ni kvinor som har eran men hemma on neterna va glad även om det är så att era mån jobbar skift jag vet det kan vara skit jobit i bland ja för det mesta men skift men så är det ju bara skift det är inte så att det är jämt
men robban har altid jobbar när vi andra sover det är inte fören den 5 september i är när han började på det här nya jobbet som han fick det lite bätre ,,,,,
men fortfarande när vi andra slutar jobbet åker hem och sover heller vad vi en gör på kvällarana
då åker mitt halva hjärta i väg för att jobba ,,,, så är det
jag älskar  dig
men vi har den bästa tiden tillsammans med amanda på dagen och den är guld värd för oss båda
familjen har och kommer alltid vara mitt viktigaste här i livet
mår min familj bra mår jag bra så har jag alltid varit


i dag va min mormor systrar mamma osse sven brar och alla barnen här på kalas
jag och robban gjorde en tårta i morse vi kom liksom på att bageri hade stängt på söndagar
hade helt glömt hehe
men jag tror att våran egen hemma gjorda tårta gick hem ,,,
det va i alla fall den som fick fortast
alla tyckte den va super god
kaffe safft och kakor va ochså på bordet
gott gott men jag åt innte nä jag tycker inte om slisk men att göra går bra


jag fick så finna prisenter ska lägga ut kort på allt sedan men nu orar jag inte ,,, jag fick
blommor och triss av syrrorna (vann ej)
bror och maria prisent kort på gina (de är roligt de för de vista att fick jag på hm hade det blivit klädder till amanda)
min mormor och svän fick jag en himla fin jul justake röd som jag redan har hittat en plats för
av mamma fick jag en frukt kort från ikea som jag förlengesedan har velatt haft, som ser utt som en stor prinseskrona
grynt snygg hemma hon oss där allt annat ochså är stort
av min älskade vän eva och hennes man fick jag en hög men triss (där vann jag berätar inte hur mycket då det är oförskemt att skryta)
ac och hemmes tjejkompis anna som jag lätt skulle kunna adoptera som min förssvuna dotter (om jag va älder)
kom ochsså hit ,,,
jag hade sakt till de båda att de apsolut inte skulle köpa något men de hade gjort de endå
ååå va glad jag blev när jag öppnade och såg att det va viktoria beckhems nya parfym men hudloton =P
fick en snygg vit behå och underkläder med tack tjejer
men parfymen va grymt god och en bra gräg då jaag har slt på min klasiker hugo boss som robban köpte i tyskland när han va där med henke för 2 årsedan

tack alla som ville komma och fira min dag det betyder sååå mycker nu när man holler på att li gammal hihihi
men jag och eva har en hemlis ,,,,,,=P

tack mamma boss mormor sven kiki frdrik maria emelie ac anna oliwer
och alla de andra barnen  amannda tyckte det a så roligt att träffa sin stora och små kussiner

nä nu är jag trött  kram kram god natt vi ska upp tidigt i morgon ha de bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0