sänder mina tankar till dig gumman C

20-årig kvinna allvarligt skadad

NOLBY (ST) En 20-årig kvinna som var ute och rastade en hund blev i går kväll påkörd av en bilist. Kvinnan är allvarligt skadad och vårdas nu i Umeå. Dela...

Olyckan inträffade när kvinnan korsade Nyavägen strax nedanför Toppstigen.

– En man som kom körande utför backen hann inte stanna, säger räddningstjänstens insatsledare Pär Eriksson på plats.

Kvinnan, som förlorade medvetandet, vaknade till då ambulanspersonal kom till hennes hjälp. Enligt Sundsvalls sjukhus har kvinnan fått skallskador samt extremitetsskador. Hennes tillstånd betecknades på söndagskvällen som allvarligt.

 

Jag blev så himla ledsen när jag fick höra vad son hade hänt

och cleo gumman om du behöver prata så ja du vet

vet inte riktigt vad jag ska skriva mer
mernen att det va en olycka
en hjävla olycka för mycket
för mig betyder en olycka något som går att rätta till
men det här kanske inte kommer gå att rätta till
även om det va en olycka att det hände så måste det finnas et annat sät
att utala SIG

täncker på garbben bakom ratten med
det är inte ditt fel.
vet inte men att leta en synda bok nu är väl bara dumt
det gör ju inte sitvatjonen bättre för C
heller för grabben

TÄNCKER PÅ DIG OCH DE SOM STÅR DIG NÄRA
OCH DINNA SYSKON
DIN FAMILJ DIN KÄRA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0