papeter och kilster

hejsan alla glad då vädret är dåligt får man se till att roa sig på annat holl
i dag kom sten förbi och va med oss på morgonen (amandas farfar)
sedan kom min syster kiki på lunchen och berätade att för första gangen är det stablit men "c"
skönt ,,, för alla parter men de är förtidigt att sjäga hur det kommer påvärka henne i framtiden de ser de bara när hon har vaknat
och förhopnings vis är det snart
de hade miskat dosen hon får för att sova
så nu sover hon inte allt för djupt
men de hoppas att om de har livit någon skada i huvudet att den friska delen kan läka den skadade
med tiden, och jag hoppas välrkligen för allas skull att de ska gå bra för leo mamma pappa syskon och andra anhöriga,


i dag ska vi kolla på en fondtapet till amandas nya rum
det vi nu har som data run ska lillan få till sitt sov och lek rum
hon sover ju i sin egen säg nu
jag vet villken tapet på ett ungefär, jag har sät den jag vill ha inte för rosa då jag tycker
att bara ett rosa rum kan bli lite lång tråkigt och skrikigt näää
den här tapeten jag har sät ärså snygg
lägger ut en blid om jag hittar den

vi ska som sakt ara göra det i dag
jag har så ont i magen så det är inte sant men men
men kan u inte va helt okej hella tiden nä nu ska jag sätta på mig mitt ansikte och göra lilla klar får se om man hittar någon tapet i dag som farfar och pappa kan ta sig ann någon dag framöver här
kram kram hör sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0