överaskad

hej alle hoppa i dag blir jag hella 25 år
sjitt va jag blev överaskad jag viste ingenting ,,,,och i morse när jag sov så sött
kom min svärfar svärmor amanda och robban och sjung till mig
de va så finnt
tack så mycket det va ju ett tag sedan någon sjöng för mig
de hade kommit in till stan bara för min skull bara det värmer så i hjärtat att veta
jag fick öppna paket i sängen å det va så mysigt

sedan hade de tårta till frukost åååååååååå ven säger NEJ till en tårta med jordgubbs moos och sjoklad moos
inte jag i alla fall =) super gott
jag är annars inte så förtjust i tårta men det finns inte mycket kvar av dennna vill ja lova hihihi
jag fick underkläder ( så sköna har på min nu ) av robbans mamma
snygga prydad kuddar till sängen 4 st av roans mamma
pengar an jimmy willjan maria och paola
som jag handlade ett halsband och en ring med en klocka på
grymt snygg
ett linne av robban ochså det så himmla snyggt (från fanny)
en kockbok av svärfar som heter "husmorrna"
grymt bra bok den rolig att läsa bra resept  på mat

JAG KAN INTE HA FOT EN BÄTRE DAG TACK GRAZI OCH STEN
NI SKA BARA VETA HUR MYCKET DET BETYDER ATT NI KOM


kl 17oo ar det av till min bor på alnö han och firra han det va mat och vin
men varken jag heller robban tog vin näää det blev ramlösa
alla tror jag sjung sing star men inte ja ,,,
nä inte alla min mormor gjorde inte heller det men alla baranen sjöng aven amanda
ac va inte med ut men vi saknade henne så mycket jag och amanda
MEN DET VA ROLIGT ATT ALLA VA DÄR
och alla hade barnen med sig så det blev en liten kusinträff
det är tur de bor i ett stot hus
tack fredrik och maria


i morgon är det lyslörda jag robban och amanda ska möta grazi och sten och gå tillsammans
snaka om mysfaktor
vi va ju där föra åtet med men då va ju inte amanda gamal alls någon månad
hon tyckte väll varken heller då
men i morgon kommer hon vara med lite mera
sedan ska vi ut till svärfa och svärmor och äta mat

nu ligger robban och ska sova ner amanda
får se hur det går då damen har varit vaken och hollit låda till kl halv 12 hella veckan
men jag klagar inte då vi har haft en sån himmla tur men våran prinssesa
men om jag säger så här i veckan har man inte tänkt på några småsyskon till amanda i alla fall
hehehe
får hoppas att det går över snart

kram på er lägger ut lite blider senare orkar inte nu
tack för i dag

tack för öppvaktnigarna på facebook
när och kära gamla och nya vänner
ha en fortsat bra hälg så hörs vi 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0