onsdag

hej hej men guud va tiden går fort det är ledan onsdag
vart tar dagarna vägen ingen som,, vet ingen som vet,,,,
hihi
i dag ska jag vakcinera mig jag är ju ganska sen
med tancke på att jag tillhör riskgruppen
men för mig har det inte alls varit skelvklart at jag skullle
ta sprutan

det har varit många anckar kring vad det är man ska injeksera i sin kropp
tycker det har got för fort med tancke på hur snapt svin inlensan kom och hur fort de hade framstält vaksinet

å samtidigt har man tanckar att svenska staten skulle inte hjälpa svenska folcker men vaksinet grattis om det inte va alvarligt
kanske till och men alvaligare en va de utsäger sig för att vara

men det slutar i alla fall med tanckar på amanda
och därför åker vi i dag för att ta min spruta

jag vill inte renck tancken ens och därför har jag tagit et beslutet att ta sprutan
robban ska ochså ta den men vid ett annat lillfälle då han ej är i riskgrupen


kram kram hoppas ni har en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0