nu sover amanda

ja nu sover amanda och jag har just set idol
rabbi åkte ut
jag tyckte han va bra jaa kanske inte den bästa av de alla men nte heller den semsta
kan ju börja med att ta ut mariett henne kan jag inte med alls
tyckte skitmycket om henne från början men kan inte med henne nu ,,,,och nej det har ingenting med att hon är
lespisk,jag klarar inte av handen som flyger upp varge gång hon ska hörja sin ton
det ser ut som om handen har ett eget liv,,,
men det spelar inten rol det står mellan erick och rezza
men om bara jag får bestämma så ska tove vinna hella skiten
men antar att det inte ä bara jag som tar det stora beslutet
men man kan ju alltid önska hehehe
nu ser jag tv4oo och eftersnack
ett ganska meningslöst program om du frågar mig
men men

rova va så himmla fin  i kväll
vill ha hennes snygga klänning

när vi är inne på klädder och mode och så kan jag ju bara säga att jag kanske kan ha fot låna den snygaste retro veskan av min svärmor
lovar ni kommer bli avis när ni ser mig med den så snygg
och jag lovar att vara rädd om den

har du någon gång blivit kär i en väska? ? ?
nähää ! ! ! ! ! ! ! ! !
men det har jag i dag =)

kram kram

PS jag är  fortfarande ummm i armen
ska det alldrig gå över DS

ROBBAN ÄR PÅ HEMVÄG HAN HAR VARIT PÅ PLAJJAN MED HENDRIK
jag längtar efter han ,,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0