nu ska vi snart till min syster

hej hej nu ska vi snart till min syster
jag siter och äret en sen frukort inte för att jag har sovit utan inte bara hunit fott i mig något

jag tog bort föra innläget då jag inte vill stå för det ,,
jag står för vad jag skrev men det är inget som rör alla er andra så därför ber jag om ursekt
och det värkar ha tagit
hade för ett kort ögonblik lösen på min blogg tråkigt,,,men då jag inte vet villka som läser harjag nu bestämt att inte ha lösen längre men hör JAG något i gen så åker de ditt

jag vill understryka att jag inte alls dummer någon hur de lever sina liv
men på samma sätt de får respektera mig
så gör jag de samma
jag va kanske lite väl härd när jag skrev förut men när jag anser att det har gått över linjen så
kan jag inget annat en skriva de som jag just tjäner ,,,
har aldrig eövt möta såna påhopp förut så därför vista jag inte heller hur jag skulle takla dem 
ok
jag skriver inte för att andra ska klanka ner heller för den delen annse att de är bättre en mig
för som trams tror jag inte på,, det är bara sitt egna dåliga självförtroned man visar då och de vet ju alla de har jag aldrig liditt av särskit länge

jag hoppas ni förstår att alla väljer olicka liv här i värden och då får man ochså respektera det
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0