nu är det fredags myss om det så är de sista jag gör =)

i dag frdag jag och amanda har just vaknat har inte kunnat sova så bra dena vecka
men har fot mina sov timmar i alaa fall för jag är inte alls trött meren när jag ska kliva upp
så jag har nog somnat aldeles innan den djupare sömnen

i dag ska vi hälsa på min syster unnan vi åker till njurunda kiki och håkan bor i bredsan
i dag blir det lungt hellgen i säg ska vi ta som den kommer har inget bestämt en det är skönt
med tancke på att det kommer li hellt tvärt om nästa hälg
först borsans 30års fest (det blir midag och mat ) så det är klart amanda ska vara med
alla de andra kusinerna ska ju ochså vara med det komme ju inte finnas mer en vin till maten
som sakt jag skulle ALDRIG lämna bort min lilla amanda för att "festa"
I SÅ FAL EN GÅNG OM ÅRET
APSOLUT INTE MER
DET ÄR VAD JAG TYCKER

jag han däremot ta i mot barn vakt om jag och robans ska gå på blo ,ut och äta
heller något annat som apsolut inte kräver spritttt
men alla som tjejer mig vet min instälning till att festa när man har små barn
jag et att det apsolut finns meniskor som inte delar mina tanckar och tycker att mn måste ha den vuxna egen tiden
och det tycker jag med sjkulle aldrig påstå nogot annat heller men att drika sprit näääää
tack men det är väl så när man bir vuxen men tar vastånd av det som inte har någon betydelse i en liv
först gången jag va på fest efter förlåsningen va när min svärmor fylde 60 år
och nä jag drak inte och ja amanda va med

första gången jag va ut på krogen va amanda hemma med pappa och hon va 7 månader jag drak inte då jag inte helt hade skutat amma men amanda har alltid sovit hella natten utan att äta så det gick hjäte bra
vist jag hade så roligt men kos men nä det livet är inget för mig längre inte alls facktiskt

men att gå ut och äta en god midag men min man skulle jag elt klart inte säga nej till heller varför inte en tjej midag men mina tjejer carro eva  ac och koss

som sakt egentid ja tack
drika öl neee tack
värderar min tid men min älskade familj så himla mycker mer en att ligga bakis när min lilla tös springer omkring här hemma
sån är jag
jg vet att inte alla är så men som sakt
sån är jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0