mitt liv är en vaker tavla

hej hej idag torsdag ska jag amanda och ac gå till min mamas jobb kl 13 oo
det va länge sedan nu vi va där uppe
men det är ju lät så när veckorna går förfort fram
amanda ar som vanligt den tjejen dansar hella tiden kan ju gissa vad hon kommer ha for intresse i sport
ja hon kommer nåog böra på dans så fort man får göra det ja det villsäga när hon blir tre
jag gick själv på dansskola när jag va liten

i dag vaknade vi kl nio hella familjen pappa fortsat att sova medan jag och amanda gick upp
och gjorde en välling
har inte drukit kaffe en och det märks på min jag kommer liksom inte i gång utan kaffe på morgonen
i helgen ska vi inte göra nååååggottt alls
det kommer bli skönt att ta det lungt
för helgen efter det kommer det va hellt tvärt om
min bror fyller den 19de 30 år men han ska firra den 20de fredag
jag blir ju 25 nesta hälg men i ska firra min på söndag
fa,, jag är 25 men jag tjener mig som 20 det ärr väl okej
en mogen 20åring som har sit liv utstakat för sig och jag älskar det varenda minut av det

ni vet när man måning en tavla med akvarel
hur man kan måla på den och finputsa på den tills den är perfet

om ni täncker er att mit liv är en tavla
som jag själv har målat och enda tills nu har jag finnputsat på den och gjort den fin
den är nestan helt ren av allt finputsande
det enda som äterstår är en liten prick i höger hörn som inte ska vara där (det som saknas är jobb)
men jag vet att det kommer lösa sig och är därför inte orolig över den lilla priken i högra hörnet
jag vet att den kommer försvinna jag vet bara inte när ,,, hihi



kram kram
nu ska jag bricka gava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0