min stora syrter kiki

hej hej
i tidigare inlägg har jag berätat om olyckan
med den 20 åriga tjejen som va med om tragisk olycka i njurunda
jag berätade då inte hur jag tjener tjejene i fråga
det är så här hennes pappa är tillsammans med min stor syster och har varit det i en himla massa år
hon tjejer heter carro och har två små syskon line och linnea som min syster är mamma till
den yngsta är 8 år och den älskat av hennes småsyskon linnea är
i förgår när jag pratade men min syster efter att jag har förskökt att ringa hella dagen men de ha varit upptaget
"väl förståligt"
ficka jag tag i henne på mobilen
då satt hon och barnen på värdsentaralen
line hade fott en sked förlångt in i halsen av en olycka och det va så ljupt in
jag han inte prata så mycket med henne meren att carro hade operatas sig i 6 tillar hade de holt på men inte kunnat få stopp på blödningarna i huvudet ,,,,
det va staraks kikis tur hon läkaren med line så vi fick lägga på

i dag ringde jag i gen å fick veta att med carro hade de opererat ytiligare en gång och blödningarna i huvudet hade gett med sig , i dag va det första gången de sodmatade henne och hon hade tagit tillsig det bra
men hur det kiommer bli är förtidigt att visa säga

efter att jag hade pratat med min syster när hon va på vårdsentaralen med linne
hade de blivit skickad till akuten för att operere linne i munen
då det hade gott hol i gommen (som jag förstog det )
de fick sova över på sjukhustet
men kom hem i morse

min syster kristin har det inte alls så himmla lät nu
en jag täncker på henne för jag älskar henne kram 

Kommentarer
Postat av: Sussi

ojoj, nu blev det mycket på en gång för samma familj. Vad jobbigt! Hoppas de vet att det är många som tänker på dom! Kram, kram

2009-11-11 @ 18:41:06
URL: http://karleksbarnen.blogg.se/
Postat av: Sussi

Hej gumman! Har skrivit på st att "H" kan få mitt nummer genom dig, om det nu är rätt "H" som vill få kontakt med mig angående farthindrena i nolby!! =) Kram, kram

2009-11-12 @ 09:41:44
URL: http://karleksbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0