matlista ,,,,, ja älskar att handla mat

nu siter jag och njuter av en kopp kaffe amanda sover robban är och köper en tel han har haft samma tel i tre år och i helgen pajade den så det får bli en ny,men så här nära julen så de får bli en tidig jul klapp

i dag ska vi handla mat de tycker jag om
vet inte varför de är så men de kan ju vara de att jag älskar att laga mat

jag ska även gå upp till förådet och rens för på lördag ska jag stå och sälga på loppis i skönsbärg
ska bli roligt
det mesta är baby klädder i rosa
endel med prislappen kvar
då jag inte han ha på amanda allt
de vexer ju så snapt när de är små

i dag skulle vi på kryddan men de va stäng men inte gjorde de något
vi tog en lunch med syster kiki
det tyckte amanda va roligt


kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0