måndag va fort det går

hej hej i dag vaknade vi runt 9 3o
det är ungeför den tiden vi brukar vakna
i dag har min syster varit härpå lunch och fika
amanda blir så glad när kiki kom det är så  roligt nu när man ser att hon förstår mer och mer varge dag
i dag har vi inte varit på kryddan det får li i morgon just nu sove amanda och jag är på hugget ,,,,
har hunit diska damsuga och vikt 2 stora tvättar
det är ingen i de att kolla ut genom fönstert i dag för då dlir man bara så slöööö
så jag holler mig bårta i från fönstert så jag inte ser väddret ute
i alla fal tills det slutaar rengna

min stora syster berätade just att de ska i veckan försöka vecka "c"
och om det går ra så ska min syster åka upp till henne på söndag och kan då inte komma på tårta
men here gud inte behöver du komma då heller va min första reaktjon
just nu går "c" före och det är apsolut helt försåligt
täncker på dig "c"gumman du är en grymt hälig tjej och jag vet att du kommer ficksa det här

i dag kommer ac det inte vilken tid men vi har ju inga paner i dag vi skulle kolla efter en fin kläning till amanda
då hon har veckst ur sina snyggisar kläningar men det får bli en annan dag då det inte är det vakraste vädderet i dag och jag hade inte tänckt några vidare störe utsvävinngar i dag nää här sta det städas men nu ska jag fortsätta att vika lillans kläder är inne på klädhög 3 för i dag ,,, hehe
fan jag är ju grymt bra juuuu =)

dagens midag
pasta alla jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0