månadag allt börjar men en måmdag

hej hej i dag blir det kryddan
jag har just lärt mig att länka från min blogg jag sat ganska sent i går och ja till ungefår o1 3o
men jag har inte tjent av någon trötthet ennnn
men jag lovar den kommer säkert infinna sig vid 13 oo i dag på dagen
vi ska få slskat av angelika en tjej som jag va mycket med när ja runt 9 år
och vi bodde som grannar på södermalm och och i samma skola
på södermalms skolan
hon har fot en liten kille med sin sambo niklas lillen heter nilo
ska bli roligt

sedan i dag kommer ac och ska va med oss efter skolan lika roligt det

vill beräta när jag nu bloggar via  mobilen
kan det hända att tillen början fatas det rubriker på korten
men det hoppas jag är okej för er
jag ska försköka beräta om bilderna jag lägger
in ,när jag skriver på kvällen
kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0