lycklig =ja apsolut

hu har man komit hem har varit hos svärföreldrerna mina och ätit lax och pot så gott
första gången amanda åt lax och hon älskar det,
nu siter vi och ser idol tillsammans ett frdags nörje vi har tillsammans för att kompla av som familj
jag fyller 25 om en vecka men inte tjens det som de nä jag r 20 i sinet och till utsendet å det är jag glad för

när jag ftller den 20d ska vi på min strebrors kalas men amanda så klart
sedan va det tenckt att jag skulle ha en egen liten fest för mina tjejer men nääää vill inte
bruddar natuligt vis vill jag va mer er när jag fyller år jag älskar er ju men inte festa
har vuxit i från det tjener jag ,,,
men roban har en liten övraskning till mig på lördag
har mina aningar vad det kan vara
en midag ute på någon resturang kanske min favorit resturang (kanske)
på söndag kommer familjen från robbans sida och min sida plus de alra närmaste vännerna vilket är ett ra stort sjäng
så det kommer bli lite folk

nää nu ska jag kryppa mer med min man i soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0